Pytania i odpowiedzi
Mam problem z płatnością lub zamówieniem
Jeśli podczas płatności lub składania zamówienia pojawi się problem techniczny, skontaktuj się z nami — chętnie pomożemy.
Nasz Dział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–15:00.
Możesz napisać do nas mailowo lub przez formularz kontaktowy na stronie.
Jaki jest czas dostawy?
Wysyłamy zamówienia z reguły następnego dnia roboczego. Wszystkie produkty dostępne w sklepie mamy na magazynie. Standardowy czas dostawy to zazwyczaj dwa dni robocze.
Czy mogę wysłać zamówienie jako prezent?
Oczywiście! Wystarczy, że jako adres wysyłki podasz dane osoby, którą chcesz obdarować. Chętnie przygotujemy paczkę tak, aby wyglądała jak prezent. Daj nam tylko znać w uwagach do zamówienia, jeśli życzysz sobie, aby w przesyłce nie było paragonu ani informacji o cenie. Możesz też dodać krótką wiadomość dla obdarowanej osoby — chętnie ją dołączymy.
Czy jest możliwość wymiany produktu?
Tak, wymiana produktu jest możliwa w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami mailowo i poinformujesz o chęci wymiany. Po otrzymaniu paczki szybko wyślemy wybrany przez Ciebie model lub kolor.
Czy jest możliwość zwrotu produktu?
Tak, w Tutamo możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi.
Aby dokonać zwrotu, prześlij produkt wraz z formularzem zwrotu na adres:
Tutamo
Kobierzycka 15C/5
52-315 Wrocław
Polska
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy środki na Twoje konto w ciągu do 14 dni.
Jak należy prać kocobluzy?
Kocobluzy Tutamo najlepiej prać w 30°C, na delikatnym programie. Zalecamy użycie łagodnego detergentu i unikanie wybielaczy. Aby kolor pozostał jak nowy, możesz dorzucić do prania chusteczkę wyłapującą barwniki. Po praniu pozostaw bluzę do naturalnego wyschnięcia — nie susz jej w suszarce, aby zachować miękkość i puszystość materiału.